wordpress

طراحی سایت در اردبیل

طراحی سایت در اردبیل در این زمان به خصوص بیش از بیش بین صاحبان مشاغل و کسب و کار احساس میشود.روند رو به رشد صنعت و افراد متخصص در اردبیل گواه این موضوع است.فرایند طراحی سایت برای انواع مشاغل و شرکت ها و همچنین فروشگاه ها می تواند دارای پیچیدگی های زیادی باشد به همین منظور اگر می خواهید در بستر اینترنت دیده شوید و محصولات خود را به فروش برسانید، از شرکت های طراحی سایتی کمک بگیرید که از متخصصان مجرب برخوردار هستند و می توانند بهترین مشاوره را برای شما بدهند.مهم ترین مورد دیده شدن در موتورهای جستجو است.

سایت های طراحی شده موارد زیر رعایت شده است :

مزیت های طراحی سایت در داخل استان اردبیل

شهر اردبیل نسبت به فرهنگ غنی بالا و موقعیت جغرافیایی خوب تعداد انگشت شماری سایت حرفه ای دارد و این یک مزیت برای کسی که می خواهد به تازگی سایتی را راه اندازی کند به حساب می آید، چون رقیب کمتری نیز دارید.

در الگوریتم های جدید گوگل سئو محلی اهمیت بسیار بالایی دارد.به این معنی که وقتی شخصی کلمه کلیدی را در گوگل سرچ میکند احتمال اینکه سایت هایی که از نظر جغرافیایی به هدف مخاطب نزدیکتر باشد بسیار زیاد است.برای مثال اگر شخصی در اردبیل عبارت تعمیر پکیج دیواری را سرچ کند اگر سایتی در اردبیل در این زمینه فعالیت و سئو خوبی داشته باشد شانس بالاتری برای نمایش داده شدن نسبت به کسی که در تهران و یا شهرهای دیگر فعالیت می کند را دارد.

طراحی سایت اردبیل

طراحی وبسایت در اردبیل انتخابی درست برای رشد کسب و کارهای اردبیل و همچنین آغاز برندینگ می باشد چون در دنیای امروز که افراد بیشتر به اینترنت سر می زنند و عمده وقت خود را در مرورگر ها برای رسیدن به اهداف خود به جستجوی کلمات مختلف می پردازند بهترین روش برای خلق یک برند داشتن سایت و ارائه خدمات به صورت حرفه ای از آن طریق می باشد.

اگر انجام طراحی وب در اردبیل در برنامه های شماست بهتر است با مزایای آن نیز آشنا شوید. هر شخص بر اساس حوزه کاری خود می تواند در دنیای اینترنت فعالیت کند. استفاده از انواع طراحی سایت مانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت شرکتی، خبری و غیره هر کدام مزایای خاص خود را دارد.

برخی از بهترین مزایای طراحی سایت را برایتان بیان می کنیم:

نمایش ویترین مغازه شما در دنیای اینترنت

کلیه فروشگاه می توانند برای خود یک وب سایت فروشگاهی داشته باشند. طراحی سایت فروشگاهی همه محصولات یک فروشگاه را در دنیای اینترنت به نمایش میگذارد و بدین صورت می توانند محصولات خود را به  صورت اینترنتی به فروش رسانند.  این نوع ساخت سایت در اردبیل مانند بسیاری از شهرهای دیگر طرفداران زیادی دارد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

هر کسب و کاری برای ارائه خدمات خود و کاربران خود بهتر است یک سایت اینترنتی داشته باشد این خدمات از فروش محصولات گرفته تا ارائه خدمت از طرف یه متخصص میتواند باشد. بدین ترتیب می تواند کلیه خدمات خود را در بستری از وب به کاربران ارائه دهد. برای داشتن یک طراحی سایت در اردبیل، با قابلیت ها و امکانات مناسب،  با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی همراه باشید.

جذب مشتریان جدید و ارائه کسب و کار 

با طراحی سایت می توانید مشتریان دنیای اینترنت را جذب نمایید. در حقیقت علاوه بر مشتریان خود می توانید تعداد زیادی از خریداران اینترنتی را نیز جذب نمایید.امروزه کمتر کسی پیدا میشه که حداقل یه گوشی هوشمند متصل به اینترنت نداشته باشه بنابراین هر کسب وکاری برای پیشرفت و بقا نیاز به حضور در دنیای وب دارد.

طراحی سایت اردبیل

افزایش درآمد با حضور در دنیای مجازی

کسب و کارهای فعال در اردبیل باید برای داشتن سایت از همین الان و امروز اقدام کنند چرا که آینده دیر است.عدم حضور در دنیای وب در آینده نه چندان دور نابودی کسب و کار را به همراه خواهد داشت .با داشتن وبسایت و جذب مشتری بیشتر می توانید سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنید. کسب درآمد بیشتر از مهمترین دلایل برای طراحی سایت است.

ارائه خدمات بی وقفه در 24 ساعت شبانه روز

محدودیت زمان و مکان در دنیای وب معنی ندارد!یعنی اینکه در هر روز و هر ساعت از شبانه روز میتوانید درآمد داشته باشید.با داشتن یک سایت فروشگاهی و یا وب سایت خدماتی شما در 24 ساعت شبانه روز قادر به ارائه خدمات هستید. با این وجود دیگر خدمات شما محدود به زمان خاصی نیست و در هر ساعت از شبانه روز می توانید فعالیت داشته باشید.

سهولت خرید و دریافت خدمت 

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت سهولت دسترسی برای همگان است. بدین ترتیب  از هر کجای دنیا می توانید به سرعت به وب سایت دسترسی داشته باشید. با داشتن یک سایت نیز کاربران در کوتاهترین زمان از سراسر دنیا می توانند به سایت شما در این شهر دسترسی داشته باشند.شما وقتی از اردبیل اقدام به تاسیس سایت می کنید در واقع شعبه ای از کسب و کار خودتان را در سراسر جهان ایجاد کرده اید و همگان به راحتی میتوانند از محصولات و یا خدمات شما استفاده کنند.

طراحی وبسایت در اردبیل برای چه کسانی مناسب است ؟

طراحی وبسایت در اردبیل برای کسانی که می خواهند استارتاپ در شهر اردبیل راه اندازی کنند بسیار مناسب است.اولین و بهترین انتخاب در ابتدا این است که سایتی کاملا اختصاصی و حرفه ای برای خود طراحی کنند.کسب و کار های بسیاری می توانند برای خود سایت داشته باشند از وکلا گرفته تا پزشکان و افراد متخصص عمدتا سایت شخصی دارند.شرکت‌ها و حتی کسب و کارهای خانگی هم وبسایت خاص خودشان را دارند.جالب اینجاست که کسب و کارهای نوپا در اردبیل، فروشندگان محصولات مختلف و حتی شرکت های مطرح و مشهور شهر اردبیل نیز می توانند برای خود یک وبسایت داشته باشند و درآمد و سهم بازار خود را از این طریق افزایش بدهند.برای این که از سایت خود به فروش های بالا دست یابید و کسب و کار خود را رشد دهید پیشنهاد می کنیم که برای طراحی سایت با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی تماس حاصل فرمایید.

چرا باید طراحی وبسایت اردبیل را به ایجی آیتی بسپارید؟

همان طور که می‌دانید برای طراحی سایت خود نیاز دارید تا هم از نظر کیفیت و هم کارایی در سطح بالایی باشید که در این راستا آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی می تواند بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهد و در عین حال امنیت سایت شما را نیز تضمین کند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی

طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما در چهار مرحله اصلی انجام می شود

egit

محصولاتت رو آنلاین بفروش

سئو سایت

مشاوره رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی

خیالتون راحت! میتوانید روی ما حساب کنید

انجام تمامی پروژه ها به سبک ایجی آیتی:

ایجی آیتی

برخی از نمونه سایت های طراحی شده

طراحی سایت فروشگاهی در اردبیل

چندین سال است که تعداد سایت ها در دنیای وب افزایش یافته است بیشتر این سایت ها هم با هدف ایجاد کسب و کار اینترنتی به بازار طراحی وبسایت کشیده شده اند. سایت هایی نظیر دیجی کالا، بایا و دیگر سایت های فروشگاهی، چند نمونه از این وبسایت ها هستند که محبوبیت خوبی نیز در میان مردم کسب کرده اند.

برخی از شما ممکن است فکر کنید که آیا با این همه رقیب که مثال زدیم می توان در شهری مثل اردبیل نیز یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد؟

به خوبی بر این نکته واقف هستید که دیجی کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی عمده فعالیتشان در شهر های خودشان است و این یک مزیت برای شما محسوب می شود که به طور خاص و ویژه در شهر اردبیل به طراحی سایت فروشگاهی بپردازید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اردبیل می تواند به وسیله کارشناسان و تیم طراحی سایت ما به بهترین شکل انجام شود، از این طریق می توانید در کمترین زمان ممکن اجناس و محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید.

طراحی سایت فروشگاهی در اردبیل را با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی تجربه کنید

طراحی وبسایت شرکتی در اردبیل

اگر در شهر زیبای اردبیل شرکتی را اندازی کرده اید و کسب و کارتان به واسطه یک شرکت می باشد آیا به این فکر کرده اید که ممکن است مشتریان شما در فضای اینترنت به دنبالتان گشته باشند و شما را در آن جا نیافته باشند. با طراحی وب سایت شرکتی در اردبیل می‌توانید دسترس‌پذیری خودتان را بیشتر کنید تا مشتریان احتمالی‌تان بتوانند به سادگی شما را پیدا کنند.

پس شما نیاز دارید تا برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریانی که در فضای وب نیز حضور دارند یک سایت متناسب با شرکت و خدمات آن طراحی کنید.

سایتی که هم خدمات شما را به بهترین شکل به کاربران نمایش دهد و هم بتوانید از آن به کسب درآمد بپردازید سایت شرکتی در اردبیل است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی می تواند در رسیدن شما به این هدف خطیر و طراحی سایت شرکتی در اردبیل یاری رساند و حتی با مشاوره هایی که از تیم فنی ایجی آیتی دریافت می کنید بهتر از قبل به برندسازی و محبوبیت شما نیز کمک خواهد کرد.

سئو سایت در اردبیل

مبحث سئو (SEO) از مهم ترین کارهایی است که باید پس از طراحی سایت نسبت به  آن اقدام کنید چون به بهتر شدن جایگاه وبسایت شما در نتایج جستجو کمک می کند.

اگر سایتی را طراحی کرده باشید و نیاز دارید تا در کلمات جستجو شده مختلف در نتایج شما را در قسمت های ابتدایی گوگل نمایش دهد باید سایت خود را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنید.

سئوی سایت اردبیل باعث می شود ترافیک بازدیدکنندگان وبسایت در اردبیل بسیار شود، ولی نگران نباشید این موضوع به نفع شما خواهد بود چون در آن صورت کاربران بیشتری از سایت شما بازدید می کنند و به احتمال زیاد اگر تمایل داشته باشند مشتری نیز خواهند شد.

با حضور در رتبه های اول گوگل از درآمد سرشار فضای آنلاین لذت ببرید.

اهمیت سئو سایت در اردبیل

با سئو وبسایت در شهر اردبیل می توانید در هر حوزه ای که فعالیت می کنید در نتایج سرچ گوگل، بالاتر باشید همچنین در هزینه های تبلیغاتی شما نیز صرفه جویی می شود.

اگر شخصی در گوگل کلمه کلیدی هدف شما را سرچ کرده باشد طبق الگوریتم های گوگل البته به طور خاص الگوریتم کبوتر گوگل، شما در محلی که قرار دارید به شخص نمایش داده می شوید.

حال که لوکیشن ثبت شده در مرورگر شما شهر اردبیل می باشد باید به افرادی که دقیقا در شهر اردبیل، کلمه هدف شما را سرچ می کنند نمایش دهد به این نوع از سئو ، سئوی محلی گفته می شود که در آغاز سئوی سایت شما انجام آن به شدت مهم است.

طراحی سایت اردبیل

اگر هم فردی به عنوان مثال در شهر تهران به جستجوی کلمه فروشگاه اینترنتی در اردبیل بپردازد فروشگاه های فعال در اردبیل به آن ها نمایش داده می شود و نه فروشگاه های اینترنتی شهر تهران.

خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی به عزیزان این استان ارائه می دهد محدود به خدمات گفته شده نمی باشد بلکه موارد زیر نیز وجود دارند:

  • طراحی سایت صنعتی در اردبیل
  • طراحی سایت پزشکی در اردبیل
  • طراحی سایت بازرگانی در اردبیل
  • طراحی  و ساخت سایت ورزشی در اردبیل
  • طراحی وبسایت هتل در اردبیل
  • طراحی سایت خبری در اردبیل
  • طراحی وب سایت آموزشی در اردبیل
  • طراحی وب سایت در اردبیل برای اشخاص
  • طراحی و راه اندازی سایت وکالت در اردبیل
  • بسته به نیازتان می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت طراحی سایت اردبیل و سئوسایت اردبیل با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت وردپرس در اردبیل

امروزه وردپرس با سیستم مدیریت محتوای پیشرفته محبوبیت بیشتری در میان کاربران و طراحان سایت دارد. همانطور که می دانیم وب سایت های وردپرسی به دلیل وجود افزونه های مختلف بسیار کاربردی هستند و علاوه بر این قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایت های اختصاصی دارند.

وب سایت های وردپرسی بر اساس زبان php ساخته شده اند و به وسیله mysql  پشتیبانی می شود.  اگر امکانات وب سایت های وردپرسی را بخواهیم بر روی سایت های اختصاصی پیاده سازی کنیم هزینه بالایی دارد. بنابراین اگر نیاز به وب سایتی با امکانات خیلی ویژه ای (مانند رمز ارزها و …)ندارید  طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیازهای شما را از سایت پاسخگو است. طراحی دیزاین و گرافیک در سایت های وردپرسی بسیار متنوع و زیباست. انواع طراحی سایت وردپرس در اردبیل مانند طراحی سایت فروشگاهی، حرفه ای، شخصی و اختصاصی با سیستم مدیریتی وردپرس توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی انجام می گیرد.

قیمت طراحی وب سایت در اردبیل

همانطور که میدانید قیمت طراحی سایت بر اساس انواع سایت و قابلیت های مختلف متفاوت است. هرچه قدر میزان انتظارات شما از سایت بیشتر و یا به عبارتی قابلیت های سایت بیشتر باشد هزینه آن نیز بالاتر است. قیمت طراحی سایت در اردبیل نیز بر اساس امکانات مورد نظر شما متفاوت است. به عنوان مثال اگر شما تنها یک سایت با چندین صفحه برای معرفی خود و یا شرکت نیاز داشته باشید هزینه کمتری را نسبت به طراحی سایت فروشگاهی پرداخت خواهید کرد. زیرا در طراحی سایت های فروشگاهی امکاناتی مانند فروشگاه اینترنتی، درگاه و معرفی خدمات و محصولات نیاز خواهید داشت. برای راه اندازی سایت در اردبیل با قیمت مناسب آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی می تواند گزینه مناسبی باشد. این شرکت با توجه به نیاز کاربران همواره سعی در ارائه خدمات خود با بهترین کیفیت و پایین ترین هزینه دارد.

مشاوره طراحی وب سایت در اردبیل

گرافیک و دیزاین سایت برای همه افراد در مرحله اول اهمیت دارد. انتخاب امکانات و قابلیت های سایت بر اساس نیاز اشخاص و شرکت ها متفاوت است. برای ساخت سایت در اردبیل با دیزاین و گرافیک جذاب و همچنین قابلیت ها و امکانات مورد نیاز در حوزه کاری خود باید از مشاوران طراحی سایت استفاده نمایید. مشاوران بر اساس علایق و انتظارات شما از وب سایت بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهند. بنابراین برای سفارش طراحی سایت در اردبیل حتما با مشاوران آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی مشورت نمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

داشتن سایت برای چه کسب و کارهایی لازم است؟

شرکت هایی که میخواهند اعتبار برند خود را افزایش دهند.

مشاغل صنعتی و تولیدی که میخواهند کالاهای خود را عرضه کنند.

کسانی که میخواهند فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

کسانی که کارهایی خدماتی انجام میدهند و میخواهند مشتریان آنها را به راحتی پیدا کنند.

پزشکان،وکلا،روانپزشکان و … که میخواهند مشاوره آنلاین داشته باشند.

سایت برای همه کسب و کارها در همه زمینه ها الزامی و ضروری است.

سایت برای معرفی سوغاتی استان

استان اردبیل سوغاتی های بی نظیر و فوق العاده ای دارد که باید برای همه کشور و جهان  معرفی و ارائه شود.استان اردبیل و منطقه سبلان بدون شک یکی از مهم‌ترین مناطق در تولید و توزیع عسل در سراسر کشور است. یکی دیگر از سوغاتی‌های خوشمزه و باکیفیت اردبیل تخمه آفتاب‌گردان آن است.اردبیل حلواهای محلی متنوعی از قبیل قره حلوا، حلوای سفید، حلوای زنجبیل و .. دارد. حلوای سیاه یا قره حلوا یکی از خوراکی‌های قدیم اردبیل است و بیش از یک قرن است که پخت آن رایج است! شیرینی قرابیه و خیلی سوغاتی های ارزشمند دیگر در این استان قرار دارد.سوال اینجاست چه راههای برای معرفی و فروش این محصولات ارزشمند وجود دارد؟طبیعتا وبسایت یک بستر فرامنطقه ای و جهانی است و هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد.با طراحی یک سایت به راحتی میتوان این سوغاتی های ارزشمند را معرفی و به فروش رساند.

سایت برای معرفی صنایع دستی استان

بیشتر صنایع‌دستی اردبیل با دستان هنرمند عشایر و ساکنین روستاها تهیه می‌شود. در روستاهای این استان صنایع زیادی از جمله گلیم بافی،جاجیم بافی،تراش شیشه،پلاس بافی،مسگری و … رونق دارد.وبسایت امکانی عالی برای عرضه این صنایع باارزش است.با طراحی یک سایت به راحتی میتوان این سوغاتی های ارزشمند را معرفی و به فروش رساند.

همه باید سایت داشته باشند اردبیل و تهران ندارد!

همه ما به دنبال کمال و رسیدن به بهترین نقطه کسب و کار خودمان هستیم.بیشترین درآمد حوزه فعالیت خودمان،بیشترین میزان رضایت مشتریان خودمان،ارائه خدمات و محصولات در وسعت بالا.برای رسیدن به این اهداف ابتدا باید سایت خودمان ار راه اندازی کنیم و روی سئو سایتمان به صورت مرتب کار کنیم.اگر تمایل به طراحی سایت در اردبیل دارید می توانید با مشاوران با تجربه ما تماس بگیرید و پس از ثبت سفارش در مدت مشخص شده سایت خود را دریافت نمایید. اگر هم در حال حاضر سایت دارید برای دریافت خدمات سئو سایت در اردبیل نیز می توانید از این طریق اقدام فرمایید.ما از صفر تا صد رسیدن به سوددهی و بازدهی مناسب در کنار شما خواهیم بود.

امکانات که سایت فروشگاهی شما خواهد داشت

دسته بندی محصولات
پرداخت آنلاین
جستجو و فیلتر
کد تخفیف
تسویه حساب
سبد خرید
پروفایل کاربری
ایمیل مارکتینگ
مدیریت سفارشات
فروش فایل دانلودی
بهینه سازی سرعت
پرداخت در محل
وبلاگ
مدیریت کاربران
بهینه سازی برای گوگل
کیف پول
روشهای مختلف ارسال
تعریف همکار
گالری تصاویر
پنل کاربری
مدیریت سفارشات
سایت مپ
تماس با ما
درباره ما

شاید برای شما هم سوال باشد

بله. تمامی سایت های طراحی شده از طرف ایجی آیتی سئو شده می باشد و قواعد سئو اولیه به طور کامل رعایت می گردد.

تعرفه طراحی سایت به نوع سایت (فروشگاهی،شرکتی،خدماتی و…)، امکانات سایت و موارد دیگری تعیین می شود.برای اطلاعات بیشتر و تعیین قیمت دقیق از مشاوره رایگان ایجی آیتی استفاده نمایید.

بعد از ثبت سفارش بسته به نوع سایت،امکانات و گرافیک سایت زمان تحویل مشخص می گردد و خدمتتان اعلام می گردد. به صورت کلی هر چقدر امکانات درخواستی بیشتر باشد زمان تحویل طولانی تر خواهد بود.

داشتن یک وبسایت حرفه ای برای تمامی کسب و کارها در همه زمینه ها الزامی است.در دنیای امروز وب سایت علاوه بر افزایش فروش و درآمد، یک اعتبار برای برند و مجموعه است.در حالت نرمال و سنتی کسب و کار واقع در اردبیل محدود به افراد و مشتریان استان اردبیل خواهد بود.این درحالی است که با راه اندازی سایت مشتریان از تعداد جمعیت اردبیل به کل ایران و حتی به کل جهان تبدیل میشود.بدیهی است که عرضه خدمت و محصول در وسعت بالا،فروش بالا و درآمد بالاتری خواهد داشت.

کسانی که به افزایش درآمد و اعتبار خود فکر می کنند.سایت برای همه کسب و کارها در همه زمینه ها الزامی و ضروری است.

مشاوره رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی

خیالتون راحت! میتوانید روی ما حساب کنید