طراحی سایت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت مشاهده بیشتر

ایجی آیتی » طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

چرا دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی در زمینه طراحی و سئو وب سایت فعالیت دارد.علاقه،پشتکار و تلاش فراوان از دلایل موفقیت ماست.از دلایل انتخاب ما توسط مشتریان عزیز میتواند استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز در ارائه خدمات ،کیفیت برتر خدمات و نوآوری در خدمات ،ظرفیت بالای ارائه خدمت به مشتریان،پشتیبانی دقیق منظم و سریع،استفاده از نیروهای انسانی متخصص و کارآمد و حرفه‌ای ، برنامه ریزی و زمان بندی دقیق و مناسب در ارائه خدمات،خدمت فنی و پشتیبانی عالی باشد.

روش های های راه اندازی سایت

ما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنیم.وردپرس یک cms متن باز است که بر پایه Php استوار است.متن باز بودن،دولوپ شدن با زبان برنامه نویسی قدرتمند Php ، امنیت بالا،سرعت بالا و قابلیت گسترش بی حد و حصر از ویژگی های این Cms به شمار میرود.امروزه استفاده از این cms بسیار زیاد شده و محبوبیت خاصی بین کاربران کسب کرده است.ما نیز در ایجی آیتی از این تکنولوژی ارزشمند برای ساخت سایت های خود استفاده میکنیم.

هزینه داشتن چقدر است

شروع یک موفقیت آنلاین، با هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه تعرفه طراحی وب سایت در شرکت های مختلف متفاوت است ، در آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی با توجه به صحبت های اولیه و امکان سنجی های صورت گرفته زمان مشخص برای ساخت سایت فروشگاهی تخمین زده میشود ، براساس زمان و امکانات هزینه ایجاد فروشگاه آنلاین با طراحی اختصاصی اعلام میگردد. 

مراحل طراحی سایت در تهران همراه با ایجی آیتی

مراحل ثبت سفارش طراحی سایت

egit

مشاوره رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی

خیالتون راحت! میتوانید روی ما حساب کنید

مزایای سفارش طراحی سایت به ایجی آیتی در تهران

برخی از نمونه سایت های طراحی شده در تهران

تهران کاسبی میکنی و هنوز سایت نداری؟!!!چرا فروشت رو چند برابر نمیکنی؟!!!

تکنولوژی و CMS سایتهای طراحی شده چیست؟

تکنولوژی و CMS سایتهای طراحی شده غالبا وردپرس هست و حالا چرا وردپرس؟ چون:

بین ۱ میلیون فروشگاه برتر
همراه ووکامرس 21%
بین سی‌ام‌اس‌ها
سهم بازار، با کمال رقابتی که وجود دارد 60%
بین تمام سایتهای دنیا
محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا 34%
wp

سایتهای طراحی شده برای سئو مناسب است؟

قسمت وبلاگ یا مجله

تولید محتوا موتور شتاب دهنده سایت شماست و برای سئو بسیار تاثیر خوبی دارد.تولید محتوای مستمر و با کیفیت منجر به افزایش جذب کاربران سایت و افزایش ترافیک سایت خواهد شد.در تمامی سایت های طراحی شده این قسمت قرار دارد.

سئو اولیه در طراحی سایت

تمامی چک لیست ها و مواردی که برای سئو اولیه سایت نیاز هست در طراحی لحاظ میشود.

تجربه کاربری خوب

سایت های طراحی شده در ایجی آیتی از نظر راحتی استفاده و تجربه کاربری در سطح خوبی قرار دارند.از طرح های روز و مورد پسند اکثریت مردم استفاده می شود.

شاید برای شما هم سوال باشد

طراحی وب سایت یک پروسه کاملا سفارشی و مختص شماست.با توجه به این که تکنولوژی، ویژگی سایتها،ایده هر کافرما،جزییات هر سایت و… فرق دارد، اینکه قیمت مشخص شده ای به شما ارائه دهیم را نداریم اما می توانید با شماره گیری 0919991216209213966232 با طراح سایت خود به صورت مستقیم ارتباط بگیرید و نیاز های خود را در میان بگذارید تا با مشاوره رایگان شما را راهنمایی کنند و همینطور از هزینه های طراحی سایت با خبر شوید.

بعد از ثبت سفارش بسته به نوع سایت،امکانات و گرافیک سایت زمان تحویل مشخص می گردد و خدمتتان اعلام می گردد. به صورت کلی هر چقدر امکانات درخواستی بیشتر باشد زمان تحویل طولانی تر خواهد بود.

بعد از ثبت سفارش بسته به تعداد کلمات و تعداد مقالات درخواستی شما زمان تحویل مشخص می گردد و خدمتتان اعلام می گردد. به صورت کلی هر چه تعداد کلمات درخواستی برای یک مقاله بیشتر باشد زمان نگارش آن طولانی تر خواهد بود.

کسانی که به افزایش درآمد و اعتبار خود فکر می کنند.سایت برای همه کسب و کارها در همه زمینه ها الزامی و ضروری است.