طراحی سایت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت مشاهده بیشتر

چرا باید وب سایت داشته باشید؟

آنچه در این مقاله میخوانید

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار خود یا مجموعه خودتان است. … بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت فرصتی است برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی و ایجاد آرامش به مردم که شما یک تجارت واقعی هستید.یک سوال مهم اینجا پیش میاد که چند درصد از افراد قبل از خرید به وبسایت ها مراجعه میکنند؟

چند درصد از افراد قبل از خرید به وبسایت ها مراجعه میکنند؟

81 درصد از مصرف کنندگان قبل از رفتن به خرید به فروشگاه آنلاین سرمیزنند که 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و به طور متوسط 79 روز را برای جمع آوری اطلاعات قبل از خرید عمده صرف می کنند.قاطعانه باید گفت و نوشت که امروزه کمتر کسی رو میشه پیدا کرد ک بخواهد خرید کند و قبل از خرید در فضای مجازی و دنیای وب جستجو و مطالعه نکرده باشد.پس حضور تمامی کسب و کارها در دنیای مجازی لازم و ضروری است.

اگر نیاز به خدمات دیجیتال مارکتینگ دارید میتوانید روی آژانس دیجیتال مارکتینگ ای گیت حساب کنید و همین الان اقدام به ثبت سفارش کنید.

داشتن یک وب سایت برای شما ضروری است؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا اصلاً داشتن یک وب سایت برای شما ضروری است؟ ممکن است فکر کنید که فقط صاحبان مشاغلی که خدمات ارائه می دهند، مقامات دولتی یا تولیدکنندگانی که محصولی برای فروش دارند باید وب سایت داشته باشند. در اول مقاله پنج مزیت داشتن یک وب سایت حرفه ای را باهم بررسی کنیم.

  1. یک حضور مجازی فوق العاده قوی
  2. تبلیغات با هزینه معقول
  3. صرفه جویی در زمان
  4. ارتباط با مشتریان
  5.  رزومه آنلاین

یک حضور مجازی فوق العاده

احتمالاً محبوب‌ترین دلیلی که بیشتر کسب‌وکارها یک وب‌سایت دارند، داشتن یا حفظ حضور آنلاین است. بیشتر و بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال خدمات و محصولات آنلاین هستند. همانطور که عادات مردم تغییر می کند، اتکای زیادی به اینترنت برای یافتن محصولات یا خدمات برای رفع نیازهای آنها وجود دارد. حدس بزنید آنها احتمالاً اولین بار برای یافتن این محصولات به کجا خواهند رفت. فضای مجازی و آنلاین ! بنابراین، لازم است که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، نه تنها یک وب سایت داشته باشید، بلکه وب سایتی داشته باشید که بتواند معرف محصول شما باشد و حرفه ای بودن شما را بر مشتریان شما تأثیر بگذارد. اکثر بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از وب سایت بازدید می کنند، اثربخشی یک محصول یا خدمات را با ظاهر وب سایت ها مرتبط می دانند.

تبلیغات با هزینه معقول

با یک وب سایت، می توانید صفحاتی از تبلیغات تمام رنگی داشته باشید که 24/7 اجرا می شوند! شما می توانید خود و خدمات خود را با استفاده از صفحات توصیفی، تصاویر، عناصر تعاملی و غیره به مشتریان خود معرفی کنید. این امر باعث ایجاد اعتماد مردم می شود که به نوبه خود باعث می شود آنها تمایل بیشتری به خرید محصولات و خدمات شما داشته باشند.

 

صرفه جویی در زمان

آیا برای پاسخ دادن به سوالات یکسان برای هر یک از مشتریان خود وقت صرف می کنید؟ خوب، ممکن است هرگز متوقف نشود. با این حال، با یک وب سایت، می توانید یک صفحه سؤالات متداول (سوالات متداول) داشته باشید که در آن به سؤالات متداول پاسخ داده می شود. حتی می‌توانید با ارسال یک ایمیل به صفحه پرسش‌های متداول وب‌سایت خود، یک قدم فراتر بروید تا برای مشتریان خود جذاب‌تر به نظر برسید. مشتریان شما از دانشی که به آنها ارائه خواهید کرد قدردانی خواهند کرد و به زمان بیشتری از ارسال ایمیل به آنها یا توصیه به خواندن صفحه سؤالات متداول شما نیاز نخواهد داشت.

ارتباط با مشتریان

به طور کلی، مردم ترجیح می دهند با کسانی که می شناسند تجارت کنند. در وب سایت شما، مردم این فرصت را پیدا می کنند که با کسب و کار شما (و شاید شما) آشنا شوند و با شما احساس راحتی بیشتری کنند. به احتمال زیاد، پس از آن تمایل بیشتری به تجارت با شما خواهند داشت. این تا حدودی به یک مزیت رقابتی نسبت به سایر سرمایه گذاری های مشابه بدون وب سایت تبدیل می شود. مشتریان شما هنگام بازدید از وب سایت شما چه فضایی را به دست می آورند؟ آیا هنگام مرور وب سایت شما آرامش دارند؟ ممکن است تعجب کنید که مشتریان شما چگونه می توانند از طریق وب سایت شما فضای خوبی را به دست آورند. خوب، یک وب سایت با چیدمان خوب با کنتراست رنگی خوب می تواند آن را فراهم کند. و اینجاست که شما به یک طراح وب سایت حرفه ای برای مدیریت وب سایت خود نیاز دارید.

 

ایجاد یک وبسایت برای رزومه آنلاین

صبر کنید، یک وب سایت به عنوان یک رزومه آنلاین؟ آره! فریلنسرها می توانند یک وب سایت حرفه ای داشته باشند که توانایی ها و مهارت های آنها را به نمایش بگذارد. اگر یک فریلنسر هستید، می توانید یاد بگیرید که وب سایتی بسازید که شما را از رقبای اطراف متمایز کند. وقتی یک وب سایت زیبا دارید چقدر می توانید حرفه ای تر و مطمئن تر باشید!

 

راه اندازی سایت برای چه مشاغلی ضروریه ؟

مشاغل صنعتی و تولیدی نیاز به سایت دارند

داشتن یک وب سایت و استراتژی حضور آنلاین به شما این امکان را می دهد که تجارت خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید. یک وب سایت همچنین مهم است زیرا به ایجاد اعتبار به عنوان یک تجارت کمک می کند. … یک وب سایت نه تنها اعتبار می بخشد، بلکه به ایجاد این تصور مثبت کمک می کند که شرکت شما بزرگتر و موفق تر است

 

فروشگاه،مغازه و بوتیک ها نیاز به فروشگاه آنلاین دارند

با یک وب سایت، کسب و کار شما می تواند اعتماد ایجاد کند، محصولات ارائه دهد و فروش بیشتری را از مشتریان جدید و فعلی به دست آورد. بدون وب‌سایت، کسب‌وکار شما فاقد اعتبار خواهد بود، یک فروشگاه آنلاین شما را در رقابت بسیار موفق و در رشد بلندمدت بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وبسایت برای آموزشگاه ها،مدرسان خصوصی و مراکز مشاوره

آموزشگاه ها ، مدرسان خصوصی و مراکز مشاوره باید به صورت جدی به حضور در عرصه مجازی فکر کنند و اقدام کنند.ایجاد و فروش دوره های آنلاین یک بازار پررونق در سطح بین المللی است. انتظار می‌رود بازار یادگیری الکترونیکی تا سال 2025 از 325 میلیارد دلار فراتر رود، با رشد سالانه 5٪ (بینش‌های بازار جهانی)! تبدیل شدن به یک مربی آنلاین به این معنی است که شما می توانید از چند ملیون تومان در سال به درآمد شش رقمی برسید.

 

دکتر،دندان پزشک ،روانشناس و مراکز مربوط به بهداشت و درمان

احساس داشتن یک وبسایت برای دکتران،دندان پزشکان ،روانشناسان و مراکز مربوط به بهداشت و درمان بسیار احساس به جا و درستی است چرا که  داشتن یک وب سایت اعتبار و اعتماد به پزشک را افزایش میدهد و به راحتی میتواند رزومه دکتر،مدرک تحصیلی و اطلاعات دقیق دیگر را مطالعه کند. همچنین بیماران میتوانند قبل از مراجعه به مطب برای گرفتن وقت، به صورت آنلاین رزرو وقت را انجام دهند.

موسسات حقوقی و وکلا

وب سایت شرکت حقوقی شما می تواند ارتباط شما را با مشتریان بالقوه مناسب آسان تر کند. بسیاری از مشتریان بالقوه جستجوی خود را برای یافتن وکیل به صورت آنلاین آغاز می کنند و وب سایت شرکت حقوقی شما می تواند یافتن شما، اعتماد به شما و در نهایت گرفتن پرونده شما را برای آن مشتریان بالقوه آسان تر کند.

 

آزانس های مسافرتی ، مراکز تفریحی و اقامتگاه ها

بهترین وب سایت های آژانس مسافرتی منبع اطلاعاتی عالی برای مسافران هستند. محتوای قابل اعتماد شما ممکن است برای بازدیدکنندگان وب سایت آژانس مسافرتی شما انگیزه ای باشد. مهمترین مزیت یک وب سایت مسافرتی این است که به شما فرصتی می دهد تا بسته های تور را بررسی و بهترین گزینه را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.وجود یک وبسایت برای آزانس های مسافرتی ، مراکز تفریحی و اقامتگاه ها یک امر بسیار ضروری است.

 

در دنیای امروز حضور در شبکه های اجتماعی و مهمتر از آن داشتن یک وبسایت بسیار ضروری و مهم است.شرکت،فروشگاه،تولیدی،وکیل،پزشک همه و همه برای داشتن آینده و پیشرفت در حیطه کاری خودشان باید در دنیای مجازی حضور داشته باشند.حالا این حضور هر چه قدر زودتر اتفاق بیفتد موفقیت و اعتبار طبیعتا بیشتر خواهد بود.البته به شرطی که حضور کاملا فعالی داشته باشند.

برای داشتن یک وبسایت و یا مدیریت آن میتوانید روی آژانس دیجیتال مارکتینگ ای گیت حساب کنید.

مشاوره رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ ایجی آیتی

خیالتون راحت! میتوانید روی ما حساب کنید

شاید بپسندید

egit
سئو چیست؟

سئو مخفف چیست؟ سئو یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است که اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر هستید برای یادگیری

شبکه اجتماعی
علاقه به شبکه های اجتماعی و وب

در دنیای امروز استفاده و علاقه به شبکه های اجتماعی و وب و واردشدن به این دنیای شیرین در دل و جان افراد جامعه بیش از پیش قوت گرفته است.شاید

Website
چرا باید وب سایت داشته باشید؟

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار خود یا مجموعه خودتان است. … بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت

html-css
معرفی کامل Html و Css

اگر شما هم طراح وب باشید و به این مقوله علاقه داشته باشید و فعالیت در این زمینه و یادگیری بیشتر یکی از اهداف شما باشد، از جمله بدیهی ترین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =